Комп'ютерні презентації
Презентація - це представлення результатів самостійної роботи студента з опрацювання обраної
теми, питання, завдання. Переглянути відео ТУТ
ВИМОГИ
ДО СТРУКТУРИ ТА ЗМІСТУ ПРЕЗЕНТАЦІЙ
• 12-18 слайдів (power point).
• Ретельно структурована інформація з акцентом на правові аспекти питання, проблеми, завдання, тощо.
• Наявність коротких та лаконічних заголовків, маркованих та нумерованих списків.
• Важливу інформацію (наприклад, висновки, визначення, правила тощо) треба подавати великим та виділеним шрифтом і розміщувати в лівому верхньому кутку слайда.
• Другорядну інформацію бажано розміщувати внизу слайда.
• Кожному положенню (ідеї) треба відвести окремий абзац.
• Головну ідею треба викласти в першому рядку абзацу.
• Використовуйте табличні форми подання інформації (діаграми, схеми) для ілюстрації найважливіших фактів, що дасть змогу подати матеріал компактно й наочно.
• Графіка має органічно доповнювати текст.
• Пояснення треба розміщувати якнайближче до ілюстрацій, із якими вони мають з’являтися на екрані одночасно.
• Усю текстову інформацію потрібно ретельно перевірити на відсутність орфографічних, граматичних і стилістичних помилок.
ВИМОГИ ДО ВРАХУВАННЯ ФІЗІОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ
СПРИЙНЯТТЯ КОЛЬОРІВ І ФОРМ
СПРИЙНЯТТЯ КОЛЬОРІВ І ФОРМ
• Дезінтегруючі (холодні) кольори заспокоюють, викликають сонливий стан (у тому самому порядку: фіолетовий, синій, блакитний, синьо-зелений, зелений).
• Нейтральні кольори: світло-рожевий, жовто-зелений, коричневий.
• Поєднання двох кольорів — кольору знака й кольору фону – суттєво впливає на зоровий комфорт, причому деякі пари кольорів не тільки стомлюють зір, а й можуть спричинити стрес (наприклад: зелені символи на червоному фоні).
• Найкраще поєднання кольорів шрифту та фону: білий на темно-синьому, чорний на білому, жовтий на синьому.
• Кольорова схема має бути однаковою для всіх слайдів.
• Будь-який малюнок фону підвищує стомлюваність очей і знижує ефективність сприйняття інформації.
• Чіткі, яскраві малюнки, які швидко змінюються, миготять, легко «вхоплює» підсвідомість, і вони краще запам’ятовуються.
• Будь-який другорядний об’єкт, що рухається (анімований), знижує якість сприйняття матеріалу, відвертає увагу, порушує її динаміку.
Людина спроможна одночасно
запам’ятовувати не більше трьох фактів, висновків, визначень.
Інтерактивні вправи:
Немає коментарів:
Дописати коментар